onsdag 24 juni 2009

Stranden nästa!!!

Riktigt så här härligt ser det ju inte ut när jag drar till stranden! Här är det lite smått hysteriskt innan man kommer iväg, kylen gapar tomt så det blir till att stanna efter vägen för att handla. Jag måste packa ner penna och block och underlag för texter, för jag ska jobba med att skriva texter till reportage när vi är vid havet. Benjamin ska fiska krabbor så nu ska vi leta upp nåt bra snöre och klädnypa! Sen ska jag leta upp spännande objekt/hem för Affaris vårkatalog för jag har fått det jobbet igen!!! Så jättekul!
Ha det så gott och njut av sommar och värme!

17 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Underbar bild Marie, även om det inte var din egen!

Jobba på stranden låter inte helt fel, ha en ljuvlig dag med krabbfiske!

Mari.

Alicia sa...

Your blog is so lovely. I hope one day you will add the translator so I can know what lovely words go with all the wonderful pictures.
Blessings to you.

Made in Persbo...Carina sa...

Jag tänkte när jag såg den lilla minibilden i min blogglista, att hur är det möjligt att packa så fint när man åker på picknick till stranden med barn och allt det för med sig :) så det var lite befriande att läsa att det var en lånad bild *fniss*

Grattis till jobbet. Vet inte själv vad Affairs är för något men det låter ju jätteroligt med ett katalogjobb! Kan väl tänka mig sämre ställen att jobba med texter på än på stranden också :)

Ha det härligt!
Kram, Carina

Hem och Lycka sa...

Å så roligt för dig med Affarikatalogen, ska bli spännande att se resultatet för både julen och våren sedan!

kram Mia

Unknown sa...

Vilken härlig bild du visar, så önskar jag att det skulle se ut när vi drar iväg till stranden... men icke här icke, Ungefär som hos dig, Hysteriska ungar och inget hemma i kylen... phu ett helt företag.
Kram Maria

hemtrevnad marie sa...

Alltid kul med nya reportage att se fram emot!!
Själv snabbkollar jag in på bloggen nu..annars sitter jag inne och målar rullisar, så att arbeta på stranden låter härligt i mina öron!:)
ha det gott!
kram

Heidi-anitha sa...

Nydelig bilde - selv om det ikke er du som har tatt det:0)

Så godt det hørs ut med en dag på stranden - lengter dit jeg også. I morgen er min mann 30 år - så jeg skal holde et lite lag ofr han her - så jeg og minsten hpøder på for det meste inne i dag - ute er det 30 grader , så kanskje like greit i perioder av dagen:0)

Man skal jo ikke klage heller - dette er jo virkelig toppen!

Så morro for deg at du har fått nytt oppdrag hos Affari. De vil jo ha det aller beste:0), og det er du jo eksperten på å fikse frem - fra ingen ting... ja - du er virkelig en ledestjerne langt der framme i denne innredningsverden.

Kos deg i varmen -

Sommerklem Heidi-anitha

My Lovely Things sa...

Hej!!
Ja det är mycket manbehäöver för att ta sig tillhavet..
Men det är härligt..Så glad för dagen vid havet igår..

I daghar barnen badat med fritids!

Va kul med jobbet..
Kram Anna

Natalie Meester sa...

What a great memory to spend a day at the beach. Sigh...wish I was there.

Våglyckan sa...

Härlig bild och hoppas att du har en solig och varm dag! Läste att du är intresserad av fina hem... Kika in på min blogg, där finns bilder på min mosters vackra hem som dom har rustat från grunden. Kanske något som är av intresse även om fotografen inte är den bästa ;-)? Må så gott!
kram från mig
/maria

Annabell sa...

Blev avundssjuk när jag såg den härliga picknickbilden, men blev lättad när jag läste texten! Alltså samma kaos som jag oxå har när vi ska iväg till stranden.

Tulipa sa...

Bara häromdagen så tänkte jag;..inte länge tills man får se Affaris höst/vinter katalog med din styling...
Ser fram emot det! Så det var glädjande nyheter att du även gör nästa!

Hoppas dagen på starnden var härlig!!!

Kram Mariette

Helena sa...

Vad härligt att åka till stranden! Ha en fortsatt skön vecka! Kram Helena

Ina sa...

Ja nu är det sommar, vi har hur varmt som helst och dagarna är lata, lediga och spenderas ute. Så härligt!! Hoppas ni också får fina dagar på stranden och att du kan kombinera nytta med nöje för man måste få slappa lite också.:-)
Hoppas allt är bra med dig!
Kram Ina

Lilla huset på prärien sa...

Tjo, det låter lite för bra för att vara sant att kunna ligga och fila på texter när man är på stranden med barnen... det hade aldrig gått med mina kan jag säga! Kul med Affari-grejen :)

Ha det skönt i solen!

Kram Jenny

Strömkarlen - Vitavillan sa...

Hej på dig i sommarvärmen!
Jag skall nu knata iväg ner till butiken där det är som en bastu...
Vi bor i stugan nu,så jag hinner svalka mig lite i sjön innan dagens arbetspass.
Hörde att Kulla skall säljas,det var visning igår.
Ni kanske skulle slå till på det!
Kram Marlene.

Strömkarlen - Vitavillan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.