söndag 28 december 2008

Nytt år och nya hem sökes!!!!!

Foto Mari Eriksson



Jag vill tacka alla som jag har haft glädjen att få besöka under året som gått, så många fina hem som inspirerat mig och delat med sig för reportage i våra inredningstidningar. Utan er så hade det inte blivit några reportage! Och tack till mina fotografer som arbetat hårt och tagit så vackra bilder! Men nu är det snart ett nytt år och fler hem behövs! Så om du eller någon du känner bor fint, spännande, vackert, personligt eller annorlunda så får du gärna höra av dig. Alla olika stilar på hem efterfrågas!
Kontakta mig på mariedelice@hotmail.com



Tips som leder till ett reportage belönas med en liten present!



En stor kram till er alla!

53 kommentarer:

Jennys Vita Villervalla sa...

God fortsättnig till dig Marie!
Nu har jag börjat uppdatera min blogg så smått igen efter en lång tids dvala...
Kram
Jenny

Lallis - liv och leverne sa...

Den bilden..ger mig rysningar så vacker är den:)
God fortsättning.
KRam Lallis

Viola sa...

Hej Marie, är i mitt hem på landet och bara njuter utav lugnet, har inte tagit tag i några bilder ännu, men du ser lite vad vi har för typ av hus i mitt skärgårdshem, ha en skön söndag, kram VIOLA

gamla skolan sa...

God fortsättning ! Kramar Susanne / den gamla skolan

rosenskära sa...

De där rosorna är så sinnliga att man riktigt vill känna på dem!

Lite nyfiken bara, arbetar ni mot alla inredningstidningar eller främst AiH och Lantliv?

Lena

Anonym sa...

Jag vill tipsa er om en tjej som heter Petra och har en blogg som heter www.romantiskahem.blogspot.com Jag brukar alltid vara inne där o checka för hon har så festligt hem! /Marie H

Mitt hvite hus sa...

Nydelig bukett=) Håper du finner noen fine hjem. Det er jo så mange flotte bloggere som har så nydelige hjem=)

Klem Kerstin

Lilla huset på prärien sa...

Åh vilka underbara blommor!! Jag har lust att bjuda in någon duktig florist som ska få styla upp hela mitt hem med sådana där fina arrangemang! Oh joy! :)

Kanske har jag ett litet tips... ska undersöka intresse!

Kram Jenny

smultrongården sa...

Jisses vilken julklapp. Tänkte i mitt stilla sinne: men vilken grym man med SÅN feeling. Men så klart låg en kvinna bakom... kändes också bättre så.. Förstår att du blev fantastiskt glad. Ska absolut ta mig till Götet o hennes butik. En av 2009 års utflykt.

Lycka till med reportagen! Ser framemot en massa underbar läsning från er.
Massor med nyårskramar!
Eva

Ullis/Leva på landet sa...

Så underbara blommor. SEr fram emot flera härliga reportage från dig.

Ha en rikitgt god fortsättning!
Kram Ullis

Anonym sa...

Hej Jag måste bara få säga vilket underbart hem du har, sedan vill jag tipsa om det underbaraste hemmet jag brukar besöka min gulliga kompis Sussie, som har www.snowwhite-sussie.blogspot.com
mvh Karin

Jenny Oak Fae sa...

LJUVLIGA blommor!!!

Om jag får min vilja igenom, och flyttar, så ska jag verkligen se till och skapa ett hem som platsar i en inredningstidning, det är verkligen en dröm jag har sedan länge...och drömma kan man ju alltid göra..!

; )

Önskar dig en fin ny vecka!

KRAM, Jenny

************

Nettan sa...

Vilken underbar bild..känns som sommar mitt i smällkalla vintern! Det finns ju så himlans många vackra hem där ute..så kul att för kika in lite hos alla som delar med sig i sina bloggar..du hittar säkert massor!;-)
Kram Nettan

Maria Kiiveri sa...

Hej!
Jag vill bara tacka dig, så fina o inspirerande bilder har du alltid här:)
Gott nytt år 2009!!
Häls: Maikki från Finland

Linda Sue sa...

Beautiful blog! Pictures are exquisite and I am sure that the words are as well but i do not understand them, my bummer!
Thank you for your eye on beauty- most refreshing and lovely!

My Lovely Things sa...

Go fortsättning Marie!!

trist att ni har feber och förkylning..inte kul..men vi får väl se om vi ses hos dig innan vi ses hos mig..kaffe och fika får de allt bli när det nu blir..
Krya på er..!!!!
Och Tack själv..Utan dina fina repotage så hade allt inredningstidningarna blivit bra tråkiga..!!
Ha det så bra..
Kram Anna

Veronica sa...

Tänk så spännande att vara med i reportage, men jag skulle nog aldrig våga sälv...
Det är så kul det här med bloggandet, man kommer i kontakt med SÅ många härliga människor och så många unika hem. Det måste vara oerhört inspirerande för dig som får besöka alla dessa live!

God fortsättning!

Kram Veronica

hemtrevnad marie sa...

Vill bara tacka för alla fina reportage ni gör!!
De är alltid höjdpunkter i tidningarna!
Ha en god fortsättning!!
kraam

Galleri Hönshuset sa...

Hej. Det finns så många fina hem...En tjej som heter Paula, och hennes familj, har ett underbart hem. Kullan Pullan heter hennes blogg. Kika in där vetja....

Ha en underbar fortsättning. Kram Pirre

Unknown sa...

Her var det mye vakkert :O) Håper det er greit at jeg legger deg til blogglisten min? Er bare nødt til og følge med her ;O)
Riktig godt nytt år til deg!

Anonym sa...

Du må gjerne komme hjem til meg men, ta med snekker, 100 liter maling og arbeidsklær ;o))

Vakker bukett, man kan fort få vårfornemmelser av slikt :o)

Lykke til med jagten.

Kallholmen sa...

Ha ett riktigt mysigt slut på detta år. Det är underbart att få ta del av era reportage.
Kramar Carolina

Annika sa...

God fortsättning.
Vilken vacker blomster bild, den får mig att längta till sommaren.
Hoppas ni hittar nya fina hem att göra reportage om.
Gott Nytt År önskar jag dig och din familj.
Kram Annika

Martina Andersson sa...

Kikar in här och inser att hit kommer jag att komma ofta!
Du har sååååå fint !
hoppas att allt är bra kram tina

Betty sa...

Hallå där !

Ville bara önska gott nytt år o hoppas allt är bra med dig.
Vad fint reportaget var , har snart läst sönder den tidningen.

Massor av kramar från Betty !

VINTAGELINE sa...

Hvor langt reiser du?

En inredoholic sa...

Önskar dig ett gott nytt 2009 och vill passa på att tacka dig för all inspiration du givit mig under året. Kram Jannice

Lilla Blanka sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lilla Blanka sa...

Gott nytt år till dig också!
Ser fram emot en massa härliga foton och reportage av er under 2009!!!

Jösses vilken underbar present (julklapp) från Ingrid..haha jag förstod att det var från hennes butik direkt när jag såg bilden, det var liksom så mycket "Ingrid" över den. Och så såg jag det fina porslinet när jag var inne hos henne häromdan *hihi*

Stor kram
Mia

Home No.1 sa...

Gott Nytt År!!!!

Kram Annica.

In my house sa...

Ville kika in och Önska Gott Nytt År "i förskott" Tack för i år... =)


Stor Kram josse

Unknown sa...

Gott Nytt År!! Kram Petra

Marie sa...

Hej Marie!

Kikar in för att önska dig och din familj ett riktigt Gott Nytt År! Tack för alla vackra bilder du har visat på din blogg under året och för alla fina reportage ni har gjort i tidningarna!
Hoppas att vi får möjlighet att träffas igen under det nya året!!!

Många kramar
Marie

Anonym sa...

Tittade in för att önska dig och din familj ett riktigt gott nytt år!!
Tack för fina bilder och inspiration!
Kram
Helen

My Lovely Things sa...

Gott nytt år Marie!!
hoppas att ni ska få bli friska fort..Inte kul med feber..
Kram Anna

Unknown sa...

Hej Marie!

Jag önskar dig ett riktigt gott nytt år!!!

Ps. jag är lite långsam men det kommer...*fniss ska ta tag i det nu efter helgerna.

Kram Pia

Martina Andersson sa...

Gott Nytt år Och tack för all inspiration man fått här hos dig kram Tina

Ina sa...

Gott nytt år vännen!
Kram Ina

Ullis/Leva på landet sa...

Önskar dig ett riktigt

♥ GOTT NYTT ÅR ♥
Kram Ullis

Maria sa...

Hej Marie!

Önskar dig och din familj ett riktigt Gott Nytt År.
Ps. Nu har jag flyttat igen men denna gång inom bloggvärlden.

Hoppas vi kan ses på det nya året.

Kramar Maria

mig & alice sa...

Vill önska dig ett Riktigt Gott Nytt År!!

Kramar i massor
Melinda

charm design sa...

Nydelig blogg du har,kjempe koselig å følge med på dine innlegg.Har ingen spesielle tips å komme med.Synes alle har det så fint på vær sin måte.Spørs litt hva dere er på utkikk etter.Jeg personlig liker godt annettes hus godt,synes hun har en gjennomført lekker smak.Enkelt og stilig.Håper dere finner det dere er på jakt etter.Ønsker deg og dine et kjempe goodt nytt år.

MODERN COUNTRY sa...

Men Marie, himmel så trivelig det var at du hilste på!! Og takk for dine fine ord!! De betydde en hel hel masse.
Jeg har fulgt med deg og dine dyktige kollegaer hele året og blitt Inspirert ofte til min mans fortvilelse. Godt å få utløp og dyrke sin egen lidenskap. Og skjønt skal det bli når allting står ferdig. Lyst og skjønt som sommeren selv.

Håper året bli underbart for deg, din jobb og familie.

Et riktig riktig Godt nytt 2009!

Varm hilsen fra Aina
Moderncountry

Interiörboden sa...

**GOTT NYTT ÅR**
Kram Sandra

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Nyyyydelig bilde:) Er innom for å ønske deg et riktig godt nytt år!!!

Takk for all herlig inspirasjon i året som gikk!! Du har en flott blogg:) Ser fram i mot flere lekre repotasjer i ulike blader også! Dere er sååå flinke!

Klem Anette:)

Majas mammelucker sa...

Gott nytt år på dig vännen!!
Hoppas du får ett jätte bra år med många fina hem att fota...
Hoppas ni haft en skön jul och ett gott slut på året...Nu är det bara att njuta av ledigheten och mysa i massor...Hade sååå gott !!
Tack för alla fina reportage du och Johanna o Marie gör!!
Ser fram mot mera av er...
Hade gott!
Kramar Maria

Anonym sa...

Mille Voeux de Bonheur & de Réussite pour l'Année 2009 . J'aime te visiter même si je ne laisse pas de petits mots , tes images sont si jolies . Amitiés du Sud de la France . Babette

LantlivsAnette sa...

Halloj vännen !
Nu har jag mailat över flera tips till dig !! Hoppas att du kan använda dom...
Kraam Anette

H elle K sa...

Hei Marie, er bare innom for å ønske deg og dine godt nytt år.. Du viser slike vakre bilder og skriver så fint. Gleder meg til alt som kommer på det nye året. Selv skal jeg prøve å promotere på gjenbruken i min lille butikk i hagen. Ser fram mot lysere tider. Ha en fin kveld. Klem Kristin.

Tyra sa...

Jeg er såååå GLAD!!!!! Jeg kom tilfeldigvis over julnummeret av Hem & Antik, det jeg har letet efter LENGE her i Norge, og nå fant jeg det!! Med massor av bilder på det vakre hjemmet deres!! Så moro!! Grattis, FOR et reportage!!
Nyårshilsen Cathrine, Norge

Elisabethbaysset sa...

Ohhhhhhhh ! hum ! EB

Unknown sa...

replica goyard bags replica bags in uk replica bags prada

Unknown sa...

find website here click here now Look At This More about the author Gucci Dolabuy