måndag 24 december 2007

God Jul


Fotograf Mari Eriksson

Med den här bilden vill jag tacka för alla kommentarer som jag fått. Jag blir så glad att ni tar er tid att skriva några rader. Jag blir jätteglad för alla snälla ord och all värme ni ger mig. Så vill jag också önska er en riktigt GOD JUL med era familjer och vänner och hoppas att alla får må bra. Jag hinner inte skriva till var och en, men jag hoppas att ni känner att hälsningen är riktad till er. Ha det nu så gott, så ses vi snart igen! En stor julkram från mig!

28 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

En stor JUL kram kommer här...
GOD JUL, ha en skön jul...
Kram Anette

Haust sa...

Ynskjer deg ei god jul!

Sagalisa sa...

Ha en riktigt god jul till dig önskar jag dig o din familj!!!Mys hela julen/Anna

Goa sa...

God Jul önskar jag dig och din familj...med massor av värme och mys!
Mina varmaste julkramar

Lina sa...

God Jul önskar jag dig också!! Vilken vacker bild!!!

atmosphere sa...

En riktigt GOD JUL till dig och familjen. Hoppas ni får det jättemysigt. (inte svårt hemma hos er....)
& tack snälla för världens vackraste julklapp, med sååå mycket värme i! Du är underbar.
Kraaaaaam Ingrid

Lilian sa...

En ruktigt god jul!

Jessi Nagy sa...

merry christmas!!!
jessi nagy

Ulla sa...

God Jul to you and Happy New years!

Anonym sa...

Vilken vacker bild...
Hoppas du får en underbar jul... Det har vi...
kram susanne :0) ( snöfritt Dalarna)

Solsjö - Under en vind sa...

Helt underbar bild, skulle platsa i vilket reportage som helst!! Hopas att du haft en skön afton, god fortsättning på helgen! Kram!

Engsroom sa...

Vilken bild så vackert!
Ha en god fortsättning!
Kram Ella

linnea-maria sa...

Vackert!! God jul!! /linnea-maria

Maria sa...

Vilken vacker julbild!!!
Vackra ting och ett vackert ljus i bilden.
Önkar dig en god fortsättning!
Kramar Maria

me and alice sa...

Här kommer en stoor annandagskram från ett regnigt och grönt dalarna... Men vad gör det när man kan sitta o njuta av din fina blogg...
Kram Susanne :0)
ps. Har nu i dagarna gjort ett försök att starta en blogg... Vi får se hur det går. Hmm, mina datakunskaper e inte dom bästa...

Marie sa...

Bilden är bara såååååå vacker!

Hoppas att eran jul har varit riktigt härlig!
Kram Marie

me and alice sa...

Hej Marie!
Tack för din fina kommentar. Det värmer gott en så grå dag som denna. Självklart får du länka till mig. Hmm... har redan skrivit in dig på min sida. Hoppas det var ok.
Kram Susanne :0)

spetsar och änglar sa...

Kikar in och önskar dig en god fortsättning på julen i ditt vackra julhem!Ha det gott/Kram Heléne

Strömkarlen - Vitavillan sa...

Hej på dig!
Tack för det fina julkortet som du sände till oss.
Kram Marlene.

Johnna G sa...

Ohh så vackra bilder, ögongodis!
Har nu ett tag lurat i vassen och smygit runt i din blogg. Nu när det börjar frysa till kanjag ju inte smyga runt i vassen längre utan fr ge mig till känna. Gillar din blogg med alla vackra inlägg!
Ha det gott och HÄPPI NJU JER!!!

/ Anonyme Mariehill

smultrongården sa...

God fortsättning! Och tack för alla underbara bilder du har visat i år! Jag är så himla glad att jag börjat blogga o hittat dig o ditt super fina hus som du visar oss av. Verkligen jätte kul. Och lycka till med alla era inredningsjobb o annat nästa år!
Eva på Smultrongården

Husbilsresan sa...

Jag önskar dej en trevlig helg och ett gott nytt år! Vilken underbar bild också =)
Nyårskramar från mej till dej!

Anonym sa...

Hello from France.Je vous souhaite une tres bonne annee.Happy new year.It's. a shame i don't understand your language, but i really like your country and your interior.

Solsjö - Under en vind sa...

Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!! KRam!

Gypsy Purple sa...

Hope you had a blessed Christmas. Wishing you and yours a prosperous 2008!!!

Älfgärdet sa...

Tittar in till dig eftersom jag behöver inspiration till vårt stooora projekt! Här får jag ved att mata elden med!!! Ha ett gott slut & ett gott nytt!

Skatan sa...

Önskar dig en god fortsättning på julen och i förskott, ett gott nytt år!

/Skatan

spetsar och änglar sa...

Har tänkt försöka länka dig om det är okej!Har liksom inte blivit av tidigare,har inte kunnat det själv.Men nu så...Ha en härlig Lördag/Kram Heléne