fredag 31 augusti 2007

Trevlig helg!




30 kommentarer:

Elzie sa...

Vad det låter härligt med en brasa. Det är något vi saknar här, men det finns helt enkelt inte plats för nån. När jag kom hem från jobbet var det 16,6 gr här!! Lite väl kallt tycker jag. Så nu har värmen åkt på *s*.
Ha en skön helg.
Kram Elzie

Solsjö - Under en vind sa...

Underbara bilder!! Du har så mycket fint! Nej, vädret är verkligen inte roligt....anar att du bor i Borås trakten som Johanna så då har jag lite koll på ert väder också. Sambons syster bor nämligen i Borås....Här ÖSREGNAR det idag! Kram och mysig fredag!

Two sa...

Er det kryddernamn du har på skuffene?? Fin skrifttype, målar du for hand?

Nygammalt sa...

Vilka underbara bilder. Trevlig helg på dig med!

Färjtorp sa...

Helt fantastiska bilder! Man dånar...
Trevlig helg.
Kram Johanna.

Engsroom sa...

Otroligt fina bilder också så nyfiken vad det stor på dina lådor.
Ha en underbar helg!

Ella

MiaMaria sa...

Underbara bilder!
Härlig bild ifrån köket med skrift på lådorna./ Maria

atmosphere sa...

Så mycket fina bilder! Och det är t.o.m ännu finare i verkligheten!
Ha en riktigt fin helg! Kraaam Ingrid

Anonym sa...

En sån charmig köpmansdisk!
Mysigt nu när det börjar hösta till sig...

Ditt hus är så fint, med den grå färgen till fönstren, och uteplatserna...

Kram :)

Anonym sa...

Très joli ce meuble....et j'aodre le chandelier!!!

WhiteVintageDreams sa...

Helt underbara bilder...gillar allt :). Du är verkligen duktig på att arrangera :).
(Här har det varit varmt och strålande sol i flera dagar.)
Hoppas att du får en härlig helg med brasan och tända ljus.
Kram

Karolina sa...

Vilken bra idé att ha skönskrift på skåpslådorna! Gjort det själv?? Det får jag prova! en fråga bara: Bilden under här har ett vackert insynskydd i ornament i fönstret, var har du köpt det?? har letat efter ett sånt länge!

Svara gärna på min blogg, jag e lite senil förstår du!

kram Fröken Fägring

Anonym sa...

Va mysigt! Trevlig helg!

Husbilsresan sa...

Jösses vilka fina bilder...vad du har det fint...den där "köpmansdisken"är ju underbar.
Låter mysigt med brasa...jag får nöja mej med att tända ljus...men det är mysigt det med.
Ha det gott!Kram!

Betty sa...

Oj vad du varit produktiv. Jättevackra bilder framförallt den på din lilla "rostsamling" i trädgården.
Har en jättetrevlig helg , hoppas du har detsamma.
Kramisar.

inspired and handmade sa...

Åhh så fint med de tända ljusen i ljusstaken, underbar bild!!

kram Veronica.

smultrongården sa...

Vilka underbara bilder du visar! Allt är helt i min smak. En fantastisk inspiration, tack för det! Hoppas helgen varit bra & söndagen blir lika så. Jag lagade mat i vedspisen i fredags - vilken underbar värme det blir. Håller med att det är riktiga myshöjare i rusket. Ha det bra, kramar Eva

Philippe Rissetto sa...

Une belle mise en scène sur ce meuble à herbes aromatiques !
@ bientôt.

Evelinas hus sa...

Åh vad mycket fint du gör. Verandan ser så himla mysig ut!!
Kram Caroline

Vita Damen sa...

Hej, vilket fin hem du har, jag är ofta inne här och kikar lite...nu undrar jag hur du fått in besöksräknare m.m i din blogg...??? Jag hitter inte....Tacksam för svar! /jennie

Sallys hus sa...

Men vilka fina bilder!
Du har en otroligt bra smak.
Er veranda är sååå fin. Där skulle jag kunna tänka mig att sitta under en pläd,tända ljus ett glas vin och höra regnets smatter mot rutorna.

Katarina

Karin Krut sa...

Du knäpper så himla fina bilder :) Det där med brasa låter jättemysigt. Det lutar nog åt att jag inte målar skåpet :)
Kram Karin

LantlivsAnette sa...

Åhh så fint du har det..man blir alldeles salig !
Kram Anette

LantlivsAnette sa...

Go morron på dig också !
Ja visst är det roligt att få se lite bilder från butiker..då kan man bjuda på att man är lite pinsam eller hur ?ska säga det till dottern..hi..hii..
Så du har fått tag i så många gamla fönster !! ojj..ojj..gud så bra att ha på lager..förstår att du har massor av ideer av vad du ska göra med dom.Du måste ju fota dom och visa dom åt oss.
Kram Anette

Anonym sa...

Vilka otroligt vackra bilder du bjuder på. Här skulle jag ju kunna bli sittande hela dagen och bara njuta... hi hi !

Kram Kram
Carina

marie sa...

Hej på er! Nu får jag väl svara på era frågor. På köpmansdisken står det olika kryddnamn på latin som jag målat. Mitt insynsskydd är från ett piano vi kastat. Ville ha såna franska i järn men så satt jag och såg på pianotoch tänkte att det där kanske skulle gå att återanvända. Och visst det blev perfekt i mitt lilla fönster och gratis!!! Besöksräknaren fick jag tror att det var genom susnet men fick hjälp av min man för jag är inget data el. tekniksnille! Du får nog fråga nån annan! Ledsen!Kram på er!

Sallys hus sa...

Heej!
Bara jag igen!
Jag länkar till dig nu om det är ok?
Kram

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Vilken ljuvlig köpmansdisk!! Var texten där eller har du skrivit dit det själv? Kram från malin

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.