måndag 20 augusti 2007

Söndagsutflykt till Lustfyllt!!!

Då kom äntligen turen till mig, nu har jag också varit på Lustfyllt. En helt underbar liten butik som mättade alla sinnen. Lena som har butiken var tyvärr inte där då hon var på mässa i Danmark. Hennes mamma jobbade och hon var så himla gullig och hjälpte till! Hon berättade att de har öppet till advent ! Kan tänka mig den miljön i jultid!! Men det får nog bli ett besök innan dess! Förstår att det är Maries Vita Ranunklers favoritbutik. Ja, jag kan säga att det var en av mina höjdpunkter den här sommaren! Bilden har jag lånat från Maria på In my Carport och på hennes sida kan ni se mer bilder från butiken.

25 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Lustfyllt måste bli ett mål för mig också nån dag....Ljuvliga är bilder som man ser där ifrån! Så fint du dekorerat, visst är det omöjligt att vänta tills allt är klart, man måste ju bara PROVA lite...Må gott! Kram!

n o r d i n g å r d e n sa...

Ja verkligen vacker butik men hela ditt hem är också LUSTFYLLT!! Mari.

Maria sa...

Hej Marie!

Ja visst är det en mysig butik och den ligger ju så vackert. Vilka fina saker du köpte...och så fint du arrangerat...
Men så vackert ditt vardagsrum ser ut...så ljust och fint...jag vill bara se meeeeeer!

Kram Maria

Jennyshemochharmoni sa...

Jag kan bara tänka mig hur underbar butiken är, hennes hem är ju helt underbart också! KRAM

MiaMaria sa...

Blir givetvis jättenyfiken på den härliga butiken.. / Maria

LantlivsAnette sa...

Ja du..det verkar vara en alldeles underbar butik...
Ditt vardagsrum kommer att bli så himla fint, man känner att man vill se mer ...alltihop..
Grejerna du pyntat med allt är så fint,rolig kanna( och snygg)när den är så stor..vackert som vanligt när det gäller dig...
Kram Anette

Stina sa...

Jättefint! Kramis

Skatan sa...

Suck...det ser verkligen ut som en liten pärla!

Kram.

Unknown sa...

Jättehärlig sida, lägger till den på min blogg, hoppas det e ok? Här kommer jag kika in fler gånger ;) Såg ditt gamla hus när det låg ute på Hemnet, otrolig vackert! Ha det så bra// Jasmin

Lina sa...

Oh jag bara måste försöka ta mig dit någon dag!! Jätte fina bilder du visar från ditt vardagsrum!

Karin Krut sa...

Vilken härlig butik. Jag tror att jag bor rätt nära den också. Jag kanske ska locka med mig någon på en liten utflykt jag också :) Dina bilder från vardagsrummet är jättefina.
Karin

Unknown sa...

Hello!

This is a very inviting corner! I wish I could read the remarks. That piece looks like it has quite a history. Very nice touches!

Have a great day,
kj

smultrongården sa...

Vilken underbar butik det verkar vara! Har sett bilder därifrån förr. Skulle vara så kul att se!!! Vilket kanonfint vardagsrum du har. Minst lika fint som butiken - det är jag säker på! Så kul att se alla dina fina bilder! Kram Eva

Betty sa...

Inte du oxå ! Butiken ser helt underbar ut så jag kan förstå att du är lite uppspelt.
Kramar

Interiørhuset sa...

Den butikken ser ut til å være kjempe flott=) Bydelige ting du kjøpte derfra. Det var ett nydelig bilde fra hverdasrommet deres også=)

Sea Angels sa...

Hello.... what a lovley cupboard,so pretty and vintage looking, is this your own kitchen?

Lena sa...

Mhmm,her var det mye fint :-)

Anonym sa...

Vilket fint skåp som visas på bilden!

inspired and handmade sa...

Åhh vilka fina krokar du har på bilden!! Själv letar jag just gamla krokar! Din blogg är underbar! Kram Veronica

Lynetmor sa...

Hei, høres ut som en fin tur :-)
Så mye fint du har kjøpt.

Stina Wallgrens Vävbod sa...

Hej,
jag har nominerat dig, se vidare i min blogg!

Anonym sa...

Tittade in en sväng, som vanligt. Hoppas allt är bra med dej!

Kram :)

WhiteVintageDreams sa...

Hoppas att det går bra med renoveringen...längtar till nästa bild :)!!! Det är så kul att se dina fina bilder.
Kram

Anonym sa...

Très jolie ambiance, j'aime beaucoup la balance et la grosse lanterne, c'est très sympa!!!

Royal health Center sa...

Nice article

pitbull puppies for sale
pitbulls for sale
pitbulls for sale

persian kittens for sale
bulldog puppies for sale