onsdag 8 augusti 2007

Nu har våra varor kommit till Norge!!! www.landstil.com

Nu kan man köpa våra varor i Norge hos en norsk nätbutik som heter Landstil. De har skrivit så gulligt om oss så man blir alldeles varm i hjärtat! De har jättemycket fint att sälja , mina favoriter finner ni under franske funn och brugte möbler. Det är jätteroligt att Johanna och jag har kommit igång med våran grossistverksamhet som bara växer. Vi tycker att det är fantastiskt att vi får jobba med nåt vi skapar själva. Nu önskar jag alla våra återförsäljare en bra höst och att de får sälja mycket så vi får jobba oss varma. Lycka till!!!!!

14 kommentarer:

johanna sa...

Det är sååå roligt =))
kraam

Interiørhuset sa...

så flott! Endelig kan man få kjøpt det er i norge uten å må betale toll osv. Deres produkter er jo sååå nydelige!

Anonym sa...

Stort Grattis till er!Ni är verkligen
duktig.Önska er lycka till och många
nya ideer.Bästa hälsningar.
Simone

Marie sa...

Vad kul att det går så bra för er. Det är ni väl värda. Era saker är helt underbara. Mitt lilla brev kom idag, jag är sååå nöjd. Har nog provat att hänga den på tio ställen redan, ja du vet hur det är. Man vill ju hitta det perfekta stället.

Stor kram från Marie

atmosphere sa...

GRATTIS!
Det är inte alls konstigt att de skrivit så mycket fint om er, de håller sig bara till sanningen!
Ni är väl värda all framgång.
Kraaaaaaaaaaam Ingrid

Lina sa...

Oh så roligt för er! JAg skall genast kika in på deras hemsida!! Grattis!

Anonym sa...

Hej, vilka underbara saker. Säljer ni någon annanstans oxå eftersom det blir tull och moms att betala när man köper från norge?
Vill så gärna köpa!!!!
Biggan

Sagalisa sa...

Grattis!!!allt var så jättefint,lycka till med framtida projekt man blir så inspirerad av dig o Johanna!!!
Sommar o sol/Anna.....

Solsjö - Under en vind sa...

Å, vad kul att era saker börjar spridas!!! Måste också in & kika på deras sida!! Levererar ni till svenska butiker också?? Ha det gott! Kram!

LantlivsAnette sa...

Grattis !! Jag hoppas att ni nu får sälja som bara tusan...så fina varor och vackra små etiketter på allt...kan ju inte annat än lyckas, väntar med spänning på ert produkt blad med bilder så att jag får visa syrran så att vi också kan beställa av er och få sälja i vår butik!!Kram Anette

Nygammalt sa...

Grattis! Var just inne på Johannas blogg, visste inte att det var ni två ihop som hade det. Stort grattis och lycka till med all försäljning!

Maria sa...

Vad roligt för er...ni gör ju så fina saker..
Jag kikade in i den fina nätbutiken och era saker passade verkligen jättebra in där. Ett stort LYCKA TILL!!
Kram Maria

Hem och Lycka sa...

Grattis, vad härligt!

Elzie sa...

Vad jätteroligt för er.
Du Marie! Vet du var man kan köpa lös lavendel? Har letat på många ställen, för att ha till mina påsar i linneskåpet, men kan inte hitta någonstans.
Kram Elzie