torsdag 30 augusti 2007

Lite stämningsbilder från Kronen


7 kommentarer:

WhiteVintageDreams sa...

Åh vilken fin madonna. Fågelburen skulla jag oxå vilja ha, men har tyvärr ingen plats.
Kram

My White Cottage sa...

En sån fin madonna, precis en sån som jag är på jakt efter! Vit med blå/turkost inslag. Får jag fråga vart du har köpt den?
Kraaam!
PS. Älskade din grå urna i ditt tidigare inlägg - grymt fin!!!

Karin Krut sa...

Vilka fina bilder! Ljuskronan skulle kunna få följa med mig hem :)
Karin

Solsjö - Under en vind sa...

Fågelburen är min favorit även om det andra också hade kunnat få ta plats här hemma....Kram!

marie sa...

Tyvärr är det inte mina saker utan jag har lånat bilden från kronen i Ritslev där man också kan köpa sakerna. Kram på er!

Marie sa...

Var där i somras när vi var i Danmark. Ett jättemysigt ställe som låg underbart vackert vid vattnet. Fanns hur mycket fint som helst!

Kram Marie

Anonym sa...

svt vårt nya hem :Madonnan med blått band i midjan kallas för Lourdesmadonna, den finns b la att köpa i staden Lourdes i sydvästra Frankrike, så om du känner någon som ska till Frankrike kan de ju köpa en åt dig ; ) annars finns det en bokhandel i Göteborg som heter *lilla Therese bokhandel* som säljer madonnor mm och som kan ta hem på begäran.Hör med dem, deras butik är rätt mysig. ds