måndag 13 augusti 2007

Anno 1852, den senaste i skaran....




20 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhh så vacker kudde du gjort !!
Och vad mysigt att bli bjuden till Johanna, förstår att ni inspirerar varann...
Pappret på socker toppen du såg hos mig idag , den är original , köpte den på Auktion med en tillhörande sockertopps låda för flera år sen..lite kul at ha i köket.Du...vilket vackert vardagsrums bord du har.
Ha det så bra Kram Anette

Haust sa...

Vakker, alt saman! Eg hadde ikkje hatt noko imot å sitje i denne sofaen med ei god bok og ein kaffi! ;)

Ha ein fin dag!

johanna sa...

Tack själv Marie för en jättemysig kväll med din sååå goa familj...Trots en stor pappa långben i halsen som avslutning=))
Älskar ditt soffbord o kudden är ju bara såå fin
kraaam(barna tjatar om fjällen fortfarande)

johanna sa...

Glömnde säga att din bild verkligen är en sån bild vi pratar om såå fint!!!

Philippe Rissetto sa...

Les coussins sont superbes et les bougeoirs ravissants ! I love !

Sallys hus sa...

Å vilka fina kuddar allihop.
Vilken rolig idé!! Den kanske jag lånar någon gång.
Katarina

Evelinas hus sa...

Jag är också kuddoman! Jättefina kuddar allihop och det ser så fint ut i fönstret bakom soffan.
Caroline

Marja Kristiina sa...

Vackert, vackert... liksom alltid!

Det var jag som mailade idag. Just började med min egna blogg, jättekul! Please feel free to visit homefromheart.blogspot.com.

Hälsningar (igen) från Finland!

Husbilsresan sa...

Oj,nu var det längesedan jag tittade in hos dej....vad mycket det har hänt och vad flitig du är.
Den kuden var jättefin....vilken rolig idé!
Ha en skön kväll!Kram!

Marie sa...

Åhh, säger jag bara. Vilken bild. Vet knappt var jag ska börja titta, såå mycket fint. Kudden var jättefin, soffbordet hur vackert som helst och för att inte tala om hur otroligt vackert du har arrangerat i fönstret. Nu måste jag titta igen!

Ha en trevlig kväll.
Kram Marie

Anonym sa...

Så otroligt fint!!

junhe sa...

fina kuddar :) VILL HAAA

Ina sa...

Nej man kan inte ha för många kuddar!! Helst inte så vackra kuddar som du knåpar ihop, vill ha allihop själv!!
Kram Ina

Anonym sa...

You have a beautiful blog, full of style and perfection! Thank you!

Sagalisa sa...

Ååhh så fint här vill jag sitta o pyssla när det regnar ute!Anna...

Sinnliga Signe sa...

Hej Marie!
Och ni andra med så fantastiskt fina bloggar!

De är verkligen så inspirerande! Speceillt för mig som fortfarande endast drömmer om ett hus på landet...

Mitt gamla intresse för loppisar och dyl har också återuppväkts tack vare er! Senaste fynden är en vit vägghylla, karaff med tillhörande glas samt ett fantastiskt isskåp! Tyvärr måste vi nog dock försöka sälja isskåpet för vi får helt enkelt inte plats med det i vårt lilla kök i stan.

Stort grattis till försäljningen i Norge!

Sinnliga Signe sa...

Glömde fråga om någon har tips på var man kan hitta fina band att sy på kuddar?

Jag har fått gulliga "stryka-på-bilder" som jag tänkte använda på kuddar. Pricken över i skulle dock vara vackra kantband att sätta som en ram runt bilden.

Vet att jag har sett det i någon inredningsaffär här i Göteborg (eller var det Danmark?),
men kommer inte ihåg var...

Anonym sa...

Ja dina kuddar är helt ljuvliga, men jag måste ju säga att bordet är minst lika vackert. Ett sånt skulle jag verkligen vilja ha också.

Kram Kram
Carina

Anonym sa...

Vilken vacker kudde, rolig idè!

Hem och Lycka sa...

Underbar kudde!